نوشته شده توسط : b.gholami


هنر میناکاری روی سرامیک هنری بسیار زیبا و دلنشین است که می توان آن را بر روی ظروف مختلفی مانند سرامیک و سفال طراحی کرد. این ظروف طراحی شده را می توان برای مدت طولانی بدون آسیب و شکستگی نگهداری و استفاده کرد.

آموزش مقدماتی و حرفه ای میناکاری، این هنر چشم نواز برای هنرجویان در تمام شهرهای ایران درآمد زیادی ایجاد می کند. زیرا همه مردم و اقوام ایرانی در هر کشور و شهری هنر میناکاری روی سرامیک را دوست دارند.
میناکاری روی سرامیک هنری است که مبتنی بر نقاشی و تزئین سطح بدنه های سفالی و گاه اجسام سرامیکی است که با پوششی به نام مینا پوشانده می شود. در واقع مینا لعاب شفاف و زجاجیه ای است که از ذوب لعاب شیشه به دست می آید.تندیس کنار شبکه میناکاری بشقاب کلیک کنید.

تاریخچه میناکاری روی سرامیک

نمی توان تصور دقیقی از تاریخچه خلق آثار مینا داشت. اولین آثار میناکاری که تاکنون کشف شده، شش حلقه طلا هستند که مربوط به 1300 سال قبل از میلاد در قبرس است. آنها تنها آثار مینای جواهرات اصلی هستند.

در ایران برخی از محققین قدمت میناکاری روی سفال را 1500 سال قبل از میلاد می دانند. به گفته پوپ که مورخ نامی است، میناکاری از ابداعات ایرانیان بوده که یکی از نمونه های بارز آن جام خسرو است که مربوط به دوره ساسانی است. اوج هنر میناکاری در دوره سلجوقیان بود. سپس در دوره صفویه در اصفهان، این هنر با نقاشی بزهای درباری و شکار بازی جلوه جدیدی از خود نشان می دهد.

در آلمان، میناکاری روی سرامیک توسط شاهزاده بیزانسی تئوفون، که با پادشاه آلمان اتو یازدهم ازدواج کرد و سپس صنعتگرانی را از سرزمین مادری خود آورد، معرفی شد. بنابراین معادن آلمان به شدت تحت تأثیر این ریشه های بیزانسی هستند. اشیاء مذهبی در قرن دوازدهم در اروپای غربی تولید شدند.

معروف ترین صنایع دستی اصفهان; مینا روی سرامیک

لعاب کاری روی سرامیک (مینای شیشه ای)

اصفهان زادگاه مینای شیشه است. این هنر امروزه به یکی از صنایع دستی مهم اصفهان تبدیل شده و بخشی از فرهنگ ایرانیان است. همه گردشگران عاشق این هنر زیبا می شوند و آن را به عنوان هدیه و سوغات می خرند.

میناکاری روی سرامیک در اصفهان به دلیل حکاکی و میناکاری بسیار زیبا، طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. ضمن اینکه صادرات این هنر در ایران بسیار زیاد است.

سوغات و صنایع دستی اصفهان را می توان به دو قسمت سوغاتی غذا و صنایع دستی اصفهان تقسیم کرد. هیچ کس نمی داند کدام دسته بهتر است. سوغاتی های خوراکی ارزان تر از صنایع دستی هستند، اما دوام کمتری دارند. بنابراین می توانید یکی از آنها یا حتی هر دو را برای خرید انتخاب کنید.

مینا روی سرامیک و مس

مینا روی مس ترکیبی از آتش و خاک است. در حالی که میناکاری روی سرامیک از ترکیب عناصری مانند آب، آتش و خاک ایجاد می شود.

منبع 



:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

ساعت دیواری میناکاری یکی از زیباترین محصولات تزیینی و کاربردی صنایع دستی اصفهان است. برای آوردن فضای اصیل سنتی ایرانی می توانید از ساعت دیواری مینا در محیط خانه یا محل کار خود استفاده کنید. در طراحی ساعت میناکاری اصفهان از رنگ های شاد میناکاری و لاجوردی استفاده شده تا حس آرامش را به بیننده القا کند. تندیس ساعت دار گلدان مینا کاری اینجا کلیک کنید.

ساعت میناکاری شده

ساعت دیواری میناکاری نمونه بسیار زیبایی از هنر اصیل ایرانی در کنار تکنولوژی برای آسان کردن زندگی مردم است. محصولات صنایع دستی ایران زمین در بین علاقه مندان داخل و خارج از کشور ارزشمند است. ساعت دیواری میناکاری شده بسیار زیباست و با هر دکوراسیون ایرانی قابل ترکیب است. رنگ های شاد مینا بسیار جذاب است و به شما این امکان را می دهد که ظروف میناکاری را با سایر عناصر تزئینی خود هماهنگ کنید.

ساعت دیواری میناکاری قابل استفاده برای منزل و محل کار می باشد و محدودیتی در محل استفاده وجود ندارد. بخشی از هنر استادان میناکاری ایرانی در ساخت ساعت های میناکاری به نمایش گذاشته می شود تا قدر فرهنگ اصیل ایرانی خود را بدانیم.

ساعت میناکاری شده مسی

ساعت دیواری از مینای مسی مرغوب می باشد که توسط استاد میناکاری در رنگ های زیبای آسمانی و لاجوردی طراحی شده است. قطر صفحه ساعت 30 سانتی متر است. موتور ساعت با کیفیت و ساخت تایوان می باشد. در صورت تمایل می توانید هر موتوری را به واحد فروش بفرستید. ساعت میناکاری اصفهان یکی از زیباترین صنایع دستی ایرانی است که می توان از آن به صورت کاملا کاربردی استفاده کرد و با فرهنگ و آداب و رسوم کشورمان همخوانی دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن پلی اتیلن افقی بهترین انتخاب برای ذخیره آب در مکان هایی با محدودیت ارتفاع می باشد. این محدودیت ارتفاع ممکن است به دلیل وجود سقف یا به دلیل نیاز به اجرای سایبان برای جلوگیری از گرم شدن مخزن آب باشد. به علاوه ارتفاع کم این مخازن باعث می شود که به راحتی پر شوند.مخزن پلیمری افقی دماوند گزینه مناسبی برای ذخیره آب پشت بام محسوب می شود. با این روش می توانید به راحتی مشکل کمبود فشار یا قطع آب در منازل و مجتمع های آپارتمانی را حل کنید. باربری انواع مایعات از دیگر کاربردهای تانکر آب مدل افقی دماوند می باشد. امکان فروش آب با تانکر در دماوند به همین صورت وجود دارد. پس اگر به مخزن آب دماوند نیاز دارید یکی از مدل های افقی را انتخاب کنید.بدنه تانکرهای آب دماوند خرید مخزن آب 1000 لیتری کروی به گونه ای طراحی شده است که حداکثر مقاومت در برابر ضربه و فشار را داشته باشد. بنابراین در برابر ضربه های خارجی استحکام بالایی دارد و تحت تاثیر فشار مایع داخل مخزن تغییر شکل نمی دهد.مخازن افقی پالمیر دماوند در اندازه ها و حجم های مختلف از 100 لیتر تا 8000 لیتر تولید می شود. در قسمت های بعدی سایز و قیمت محصولات پلیمر دماوند را به صورت جدولی به صورت دقیق تر ارائه می دهیم.

تانکر آب عمودی دماوند

مخزن عمودی دومین محصول برند پالمیر دماوند و یکی از رایج ترین ها می باشد. این مخازن گزینه خوبی برای نگهداری مایعات در مکان هایی با فضای افقی محدود هستند. این ویژگی به واحدهای صنعتی مانند کارگاه ها و کارخانه ها اجازه می دهد تا حداکثر استفاده را از فضای سوله و سوله خود ببرند. شرکت پلیمر دماوند مخازن عمودی خود را در دو نوع کوتاه و بلند تولید می کند. بنابراین اگر به حجم مشخصی نیاز دارید، دو گزینه برای قطر و ارتفاع مخزن خواهید داشت. تانکر آب عمودی دماوند حجم های مختلف از 100 لیتر تا 20000 لیتر را پوشش می دهد.طراحی مخازن عمودی پالمر دماوند هم زیبایی و هم استحکام را برای آنها ایجاد کرده است. خطوط برجسته بدنه این مخازن به همراه یکپارچگی بدنه مقاومت زیادی در برابر خمش ایجاد می کرد.

مخزن پلیمری دماوند زیر پله

مخازن زیر پله راه بسیار خوبی برای استفاده بهینه از فضاهای موجود در ساختمان است. برند دماوند پلیمر مخازن زیرزمینی خود را با بهترین مواد اولیه و بر اساس ابعاد استاندارد تولید می کند. بنابراین، این مخازن به خوبی زیر پله ها قرار می گیرند. خرید زیرزمین زیر پله راه حل خوبی برای تامین فضای ذخیره آب برای هر طبقه از ساختمان است. بنگاه های صنعتی نیز می توانند با استفاده از این مدل مخزن آب دماوند مقداری از فضای افقی سالن خود را صرفه جویی کنند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

همانطور که می دانید بسته بندی علم و هنر آماده سازی محصول برای فروش و حمل و نقل است. در واقع صنعت بسته بندی صنعتی است که با بهره گیری از هنر و تکنولوژی به سمت این مقوله می کوشد تا کیفیت کالای تولیدی به طور کامل حفظ شود و کالا به بهترین شکل ممکن و شیک در اختیار مصرف کننده قرار گیرد. این فناوری باید بتواند به طور کامل از محصولات در برابر تغییرات فیزیکی و شیمیایی و همچنین در برابر میکروارگانیسم ها محافظت کند. از آنجایی که بسته بندی تاثیر زیادی در افزایش رقابت پذیری در بازارهای بین المللی دارد، می توان آن را یکی از ابزارهای بازاریابی دانست.

دستیابی به کیفیت مواد غذایی از دیرباز یکی از مهمترین اهداف بشریت بوده است و ایمنی لازمه کیفیت آنهاست. ایمنی غذا به عدم وجود یا وجود مقدار قابل قبول آلودگی، تقلب و ایجاد سموم طبیعی اشاره دارد. یا موادی که ممکن است برای سلامتی انسان مضر باشند.درآمد بسته بندی میوه خشک اینجا کلیک کنید.

دستگاه بسته بندی خشکبار بسته بندی یکی از مواردی است که می تواند به طور مستقیم بر کیفیت و ایمنی مواد غذایی تأثیر بگذارد. بنابراین در انتخاب نوع بسته بندی باید دقت کافی داشت. این مقاله به بررسی تاریخچه، اصول، اهداف و الزامات بسته بندی، انواع ظروف و عوامل موثر در انتخاب نوع بسته بندی می پردازد.

یادگیری اصول بسته بندی مواد غذایی هم برای حفاظت از مواد غذایی و هم برای بازاریابی مناسب و بی نقص ضروری است. بنابراین برخلاف گذشته، کارخانجات تولید مواد غذایی، خرده‌فروشان و شرکت‌های طراحی و خدمات بسته‌بندی محصولات برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین بسته‌بندی محصول و سلیقه مشتری، ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند.

بر اساس تحقیقات انجام شده، اگر اصول بسته بندی مواد غذایی به خوبی رعایت شود، می تواند به میزان قابل توجهی بر توجه و توجه مشتریان، راحتی، اطلاع رسانی و برندسازی آنها و سپس نرخ فروش محصولات تاثیرگذار باشد.

تاریخچه بسته بندی

اولین نوع بسته بندی کدو تنبل خشک، پوسته، برگ، پوست حیوانات و سایر مواد طبیعی است. در گذشته از پوست حیوانات برای انتقال مایعاتی مانند آب، شیر، ماست، روغن یا دوغ استفاده می شد. از طرفی از شاخ آنها برای حمل و نقل و نگهداری مواد غذایی و محصولات کشاورزی استفاده می شد. (بامبو هنوز برای نگهداری مواد غذایی در مناطق گرمسیری استفاده می شود).

ظهور انقلاب صنعتی با وقوع تعطیلی در جهان منجر به افزایش اساسی در تعداد کالاها شد. تنوع کالاها و رقابت بین تولیدکنندگان و بازرگانان تدریجی است. با پیشرفت بیشتر، علوم دیگری مانند روانشناسی فردی، روانشناسی اجتماعی و ارگونومی به مجموعه اضافه شد.

حلق آویز کردن ین فیشا برای ناهار باعث برانگیختن تعریف ین صنعت از سوی بقیه مجلس سنا شد. علاوه بر این، رقابت و رقابت در بازار، صنعت را بر آن داشت تا با توجه به بودجه، سهام خود را بفروشد. تا حدی که به سمت پایین تنظیم شده است.

منبع 

 



:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

وکیل حقوقی در اصفهان به  لینک مربوطه مراجعه کنید. با توجه به پیچیدگی مسائل حقوقی، برای انتخاب بهترین مسیر موفقیت باید با کارشناسان حقوقی مشورت کنید.

  • مشاوران حقوقی رایگان
  • به دلیل تاخیر در تولید
  • در هزینه، زمان و مکان صرفه جویی کنید
  • درخواست خدمات سوریکی

مشاور حقوقی رایگان در اصفهان کیست؟

برای انتخاب یک مشاور حقوقی خوب و با تجربه باید معیارهایی را رعایت کنیم
به عنوان مثال میزان تجربه و تخصص یک وکیل مهمترین معیار در ارتباط با انتخاب مشاور حقوقی رایگان است، همچنین باید توجه داشته باشید که مشاور حقوقی تا چه حد توانسته به مردم خدمات ارائه دهد. که به سراغ او آمده اند و آنها را در انتخاب بهترین مسیر موفقیت در مدیریت پرونده راهنمایی می کنند

مشاور حقوقی کیست و چه وظایفی دارد؟

مشاور حقوقی فردی است که پروانه وکالت ندارد اما در امور حقوقی مهارت و توانایی کافی دارد و باید از حقوق افرادی که در امور حقوقی نیاز به مشاوره دارند حمایت کند، اما چرا مشاور حقوقی رایگان:

گاهی اوقات به عنوان فردی که به دنبال راه حل حقوقی برای خود هستید، ممکن است نیازی به وکیل نداشته باشید و فقط بخواهید خودتان کارهای حقوقی خود را انجام دهید، به عبارت دیگر فقط به دنبال مشاوره هستید تا

بهترین مسیر را طی کنید. برای حقوق پایمال شده شما

  • در اینجا یک مشاور حقوقی می تواند به شما کمک زیادی کند که یک مشاور حقوقی رایگان در اصفهان چه خدماتی ارائه می دهد:

    مشاور حقوقی رایگان در امور قرارداد
  • مشاور حقوقی رایگان در امور املاک و مستغلات
  • مشاور حقوقی رایگان در امور ثبت نام
  • مشاور حقوقی رایگان در امور خانواده
  • مشاوره حقوقی رایگان در پرونده های جنایی
  • مشاوره حقوقی رایگان در مورد مسائل مربوط به حقوق کارگران و کارفرمایان

و سایر موارد مختلف که شما به عنوان یک فرد نیازمند به خدمات مشاوره حقوقی در اصفهان می توانید از مشاور حقوقی بهره مند شوید که وکیل پرس با معرفی این وکلا در اصفهان این امکان را برای شما فراهم کرده است که نیازهای شما را برطرف کند. مشاور حقوقی خود را انتخاب کنید

مشاور حقوقی رایگان در اصفهان کیست؟

برای انتخاب یک مشاور حقوقی خوب و با تجربه باید معیارهایی را رعایت کنیم
به عنوان مثال میزان تجربه و تخصص یک وکیل مهمترین معیار در ارتباط با انتخاب مشاور حقوقی رایگان است، همچنین باید توجه داشته باشید که مشاور حقوقی تا چه حد توانسته به مردم خدمات ارائه دهد. که به سراغ او آمده اند و آنها را در انتخاب بهترین مسیر موفقیت در مدیریت پرونده راهنمایی می کنند

 



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مواد اولیه 1000 مخزن پلاستیکی و مخازن سه جداره افقی مانند سایر محصولات شرکت پلی اتیلن نو می باشد.

پلی اتیلن سنگین گرید 3840 یا MDPE ساخت پتروشیمی تبریز و ... درجه غذایی

یا کلاس نگهداری مواد غذایی مناسب و مورد تایید اداره کل بهداشت و محیط زیست.

انواع دیگر مخازن افقی مخازن تک جداره یا مخازن تک لایه هستند

که برای نگهداری تمام مایعات شیمیایی با چگالی های مختلف و همچنین مشتقات نفتی و اسیدی/قلیایی مناسب هستند. مخزن آب ایستاده کلیک کنید.

مخزن پلی اتیلن افقی 1000 لیتری:

پیش از این در مقاله ای با عنوان "مخزن افقی آب یا مخزن آب غیر فعال" در مورد مخازن افقی توضیح دادیم و اشاره کردیم که این مخازن کاربردهای فراوانی دارند که مهمترین آنها را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:

  • کاربرد برای اهداف بهداشتی (نگهداری بهداشتی آب آشامیدنی)
  • کاربرد در صنایع غذایی (نگهداری بهداشتی مایعات و مواد غذایی)
  • کاربرد در کشاورزی و دامپروری
  • کاربرد در صنایع شیمیایی (ذخیره انواع اسیدها، بازها و حلالها)
  • درخواست ذخیره سازی فرآورده های نفتی

کاربرد ذخیره آب برای اطفای حریق

تانکر پلاستیکی مخزن آب 1000 هزار لیتری شرکت پلی اتیلن نوین به صورت تک جداره، دو جداره و سه جداره.

  • سایزهای مختلف از 100 تا 10 هزار لیتر تولید و عرضه می شود.
  • همچنین مخازن ساخته شده در این واحد قابلیت نصب انواع اتصالات برنجی (ضد زنگ) را دارند.
  • و دارای پلی اتیلن، ارتالون و کامپوزیت در اندازه های مختلف می باشند.
  • با توجه به نیازها و اهداف متفاوت کلیه مخازن، مخازن، بشکه ها و وان های تولید شده توسط پلی اتیلن نوین.
  • مخزن پلی اتیلن 1000 لیتری افقی که به آن مخزن پلی اتیلن افقی 1000 لیتری نیز گفته می شود، علاوه بر استفاده به عنوان مخزن آب، به دلیل نوع متریال به کار رفته در تولید آن، می توان از آن برای اهداف مختلفی استفاده کرد.
  • برخلاف مخازن عمودی که عمدتاً برای قرار دادن روی سطوح صاف طراحی شده اند، مخازن افقی را می توان حتی روی سطوح متحرک (روی کامیون، پشت نیسان و غیره) قرار داد.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی کامل با مخازن پلی اتیلن افقی نگاهی به مقاله مخزن آب افقی یا مخزن آب خوابیده بیندازید.

منبع 



:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

تاریخچه کمپین تبلیغاتی اینجا کلیک کنید. دیجیتال از سال 1993 و انتشار اولین بنر قابل کلیک شناخته شده است، اما تاریخچه تبلیغات دیجیتال حقیقت دیگری را آشکار می کند. حقیقت این است که تبلیغات آنلاین بیش از یک دهه قبل از آن تاریخ شروع شده است.

اینفوگرافیک کمپین تبلیغاتی

در اینفوگرافیک زیر نگاهی کوتاه به مهم ترین رویدادهای تاریخ تبلیغات دیجیتالی که تا به امروز تبلیغات دیجیتال را شکل داده اند انداخته ایم. با دیما همراه باشید.
به طور کلی تاریخچه تبلیغات آنلاین را می توان به صورت زیر بررسی کرد:

1978: آغاز بازاریابی ایمیلی و انتشار ایمیل های انبوه برای مصرف کنندگان.

1990: برای اولین بار از اصطلاح بازاریابی دیجیتال استفاده شد.

1993: تبلیغات بنری قابل کلیک آغاز شد!
1994: اولین کمپین تبلیغاتی ایمیلی راه اندازی شد. از کوکی ها نیز برای اولین بار استفاده شد.

1995: WebConnect به عنوان اولین شبکه تبلیغاتی راه اندازی شد.

1996: شروع برنامه فروش وابسته آمازون.

1997: اختراع پاپ آپ توسط ایتان زاکرمن.

1998: گوگل تاسیس شد و اولین حراج کلمات کلیدی ایجاد شد.

2000: AdWords برای تبلیغات در گوگل معرفی شد.
2001: اولین کمپین تبلیغاتی موبایلی برنامه ریزی و اجرا شد.

2005: یوتیوب راه اندازی شد و گوگل آنالیتیکس توسط گوگل معرفی شد.

2006: شبکه اجتماعی توییتر راه اندازی شد و اولین شبکه تلفن همراه ایجاد شد.

2007: اولین آیفون توسط اپل معرفی شد!
2010: Open RTB به عنوان یک استاندارد جدید معرفی شد. اینستاگرام نیز معرفی شد.

2011: برای اولین بار از تبلیغات بومی استفاده شد.

2015: مناقصه سرفصل ایجاد شد.

2016: ایجاد ائتلاف برای تبلیغات بهتر

2018: در بازار ایالات متحده، تبلیغات موبایلی از دسکتاپ پیشی گرفت...

و این روند تا امروز ادامه دارد.

آژانس تبلیغاتی چیست؟

شرکت تبلیغاتی شرکتی است که خدمات مربوط به ایجاد، برنامه ریزی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی و همچنین سایر فعالیت ها را در قالب بازاریابی یا پیشبرد فروش به مشتریان خود ارائه می دهد. شرکت های تبلیغاتی معمولاً شرکت های مستقلی هستند که به مشاغل مختلف خدمات ارائه می دهند.

اگر قصد طراحی و اجرای کمپین دیجیتال مارکتینگ را دارید می توانید با شماره تلفن تماس گرفته و از خدمات همکاران ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ نکسوس استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

قیمت مخزن آب 500 لیتری تک لایه مخزن فوق یکی از محصولات شرکت سورس خزر می باشد. حجم این مخزن 3 لایه 500 لیتر و جنس آن پلی اتیلن می باشد. دیواره های تقویت شده و ظاهر ارگونومیک مخزن پلی اتیلن عمودی به طور قابل توجهی ظرفیت ذخیره سازی مایعات ذخیره شده در این مخازن را بهبود می بخشد. توجه داشته باشید که نحوه صحیح قرار دادن مخزن پلی اتیلن عمودی بر روی سطوح صاف از آسیب یا هر گونه مشکل در عملکرد این مخازن جلوگیری می کند.یکی از مهم ترین ویژگی های مخزن پلی اتیلن عمودی ظرفیت مناسب، نصب سریع و آسان، مقاومت شیمیایی، بدون درز و ... می باشد. لازم به ذکر است که مخازن پلی اتیلن عمودی با فوم دارای عایق مخصوص جهت افزایش مقاومت حرارتی می باشند. 

دستورالعمل نصب و راه اندازی

  • از ایستادن و قرار دادن اشیا در بالای مخزن خودداری کنید.
  • مخزن ذخیره کاملا تمیز است و از پایداری کافی برخوردار است به طوری که سطح مخزن ذخیره از سطح کف مخزن بیشتر باشد. در الی، تعریف عربی (پمپ و غیره) با مکش سلست شکسته شود.
  • تخمین قیمت شیر ​​آب زیر لت ماهان، بنت بازید استاکی و یا تراز آن به صورت جداگانه مهم است.
  • این انبار آب را برای ذخیره نگه می دارد. از طرفی بهتر است از آچار گشتاور استفاده کنید.
  • حداکثر دمای نگهداری 40 درجه سانتی گراد و برای مواد شیمیایی حداکثر 25 درجه سانتی گراد است.
  • مایعات قابل اشتعال را با نقطه اشتعال بالای 55 درجه سانتیگراد نگهداری نکنید.
  • از آن برای نصب فروشگاه flexilink استفاده کنید. البته نصب تصویر اصلی شما جریمه خواهد شد.

استفاده از مخازن آب

یکی از منابع تامین آب و شوک آب شرب، باران دراینی است. محصولات آبیاری در بخش بکروشی یکی دیگر از منابع جذب آب است. استفاده از ذخیره آب در صنایع شیمیایی و همچنین در علامت آتش برای اطفای حریق و استفاده از ذخیره آب در صنایع غذایی نه در استفاده از ذخیره آب.

توجه داشته باشید که مخازن آب تنها وظیفه ذخیره آب را بر عهده ندارند، بلکه وظیفه اصلی مخازن آب سالم نگه داشتن آب است. مخزن آب باید بتواند از آب داخل مخزن در برابر تأثیرات منفی محیطی مانند ویروس ها، جلبک ها و غیره محافظت کند.

مخزن پلی اتیلن

یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین مخازن آب مخزن پلی اتیلن می باشد که می توانید از آن در صنعت ساختمان کشاورزی و همچنین در صنایع شیمیایی و ... استفاده نمایید. اکثر مخازن پلی اتیلن معمولا به صورت مخازن افقی یا عمودی و همچنین مخازن کتاب، مکعب و قیف تولید می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 628
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

موشن گرافیک شاخه ای بین رشته ای بین طراحی گرافیک و انیمیشن است که در دنیای امروز بسیار کاربردی است. تیزر تبلیغاتی کلیک کنید.

طراحی متحرک یا موشن گرافیک روشی برای متحرک سازی عناصر گرافیکی ثابت مانند شکل، متن، رنگ، اشکال، تصاویر و غیره است. تیزرها از اصطلاحات مختلفی در این زمینه استفاده می شود مانند موشن گرافیک، موشن دیزاین، موشن گرافیک، موشن دیزاین که از معروف ترین و کاربردی ترین اصطلاحات هستند.

نمونه ای از تیزر موشن گرافیک تبلیغاتی برای جایزه طراحی MBC

برای دعوت از طراحان برای شرکت در بیست و ششمین دوره جایزه جهانی طراحی MBC، این تیزر موشن گرافیک جذاب و خلاقانه ساخته شده است. اگر این تیزر را دیده باشید متوجه سناریوی بسیار جالب و خلاقانه آن شده اید. در سناریوی خلاقانه این موشن گرافیک تا انتهای این ویدیو ذکر نشده که برای رویدادی مانند جایزه طراحی شده است.

و باعث می شود مخاطب در مورد موضوع فکر کند. در روند این کار شما به طور کامل به نقش عالی موسیقی و صدایی که با حرکات فرم های حرکتی هماهنگ است پی خواهید برد. فرم های ساده و ایده های غیرمنتظره در هر یک از پلان ها شما را شگفت زده کرده و این تیزر تبلیغاتی را جذاب می کند. البته نمی توان از طراحی بیرونی فرم ها، رنگ آمیزی متفاوت و خلاقانه آن سخنی به میان نیاورد. در بسیاری از پلان ها می توان تاثیر سبک پاپ آرت را در طراحی این موشن گرافیک جذاب مشاهده کرد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

 اصطلاح بازاریابی گوریلی اولین بار توسط نویسنده ای به نام جی لوینسون در کتابی به همین نام در سال 1984 استفاده شد و پس از آن این عبارت معروف شد. از آن زمان به بعد، تمام استراتژی های مشابه آنچه او نوشت، بازاریابی چریکی نامیده می شود. در طول سال ها، بازاریابی چریکی به یک حرفه استراتژی بازاریابی تبدیل شده است. در گذشته، رسانه ها فقط در اختیار شرکت های بزرگ برای رقابت در بازار بودند تا اینکه تبلیغات حزبی زنده شد.

به همین دلیل، کمپین  تبلیغاتی گوریلی کوهین کاملا و به طور کامل در جهت روش های غیرمتعارف (غیر متعارف) گرایش های تبلیغاتی است. این سبک از تبلیغات بیشتر بر کمک به سازمان های کوچک و کارآفرینان برای تبلیغ محصولات خود بدون صرف هزینه زیاد تمرکز دارد.

بازاریابی چیریکی 

بازاریابی چریکی بسیار ساده عمل می کند. اگر شما می خواهید آن را در کسب و کار خود مورد استفاده قرار دهید، مجبور نیستید که یک برنامه بازاریابی پیچیده را طراحی کنید. همانطور که اشاره شد، انگیزه اجرای بازاریابی چریکی گسترش حرف زدن ( آگاهی ) در مورد شما با هزینه اندک است. تصور کنید یک کمپانی بزرگ میلیاردها ریال برای در خاطر ماندن در اذهان هزار نفر از مشتریان در عرض تنها یک ساعت صرف می کند. این اتفاقی است که تبلیغات کلیشه ای و عرف روی می دهد.

تبلیغات گوریلی چیست ؟ 

با بازاریابی چریکی، برای حفظ تعداد یکسان مشتری برای مدت زمان مشابه، به بودجه زیادی نیاز ندارید. به عبارت دیگر، بازاریابی چریکی به معنای فعالیت هوشمندانه برای جلب توجه و تخیل تعداد زیادی از مخاطبان در زندگی روزمره است، به عنوان مثال، یک گرافیک هوشمندانه روی نیمکت پارک یا یک کامیون یا بخشی از یک نقطه فروش در یک مرکز خرید. خرید یا هر چیز دیگری که باعث می شود برند قابل مشاهده و به یاد ماندنی باشد. به یاد داشته باشید که این تبلیغات توسط گروه کوچکی از افراد دیده می شود، اما اگر به درستی اجرا شوند، می توانند توسط میلیون ها نفر در شبکه های اجتماعی منتشر شوند.
اما تنها سوال مهم این است که چگونه می توانید آن را پیاده سازی کنید. خب به کسب و کار شما مربوط می شود. خلاقیت در بازاریابی چریکی مهم است زیرا یک تبلیغ منحصر به فرد ایجاد می کند. در واقع، بازاریابی چریکی چیزی بیش از خلاقیت نیست، زمانی که همه استراتژی‌ها تقریباً در بین برندها مشترک هستند.
 
برای اجرای هرچه مؤثرتر آن، همیشه به یک راه آسان برای تبلیغات با هزینه کم فکر کنید، و زمانی که به یک راه آسان فکر می کنید، مطمئن شوید که تعداد کمی از افراد در حال اجرای این نوع استراتژی در دسته بندی محصول یا خدمات شما هستند. در واقع شما می توانید این روش را در برخی از محصولات هم رده اعمال کنید، البته تا زمانی که قبلا استفاده نشده باشد.
آینده بازاریابی چریکی بسیار مثبت است. در واقع برخی معتقدند که بازاریابی چریکی آینده بازاریابی خواهد بود. زیرا بازاریابی آنلاین نیز نوعی از بازاریابی چریکی است که در حال حاضر در بین بازاریابان مدرن بسیار محبوب است. بنابراین، شما باید به طور فزاینده‌ای انتظار ظهور استراتژی‌های بازاریابی منحصربفرد به سبک بازاریابی چریکی را برای معرفی محصول در سال‌های آینده داشته باشید.


:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()