نوشته شده توسط : b.gholami

این مخزن 2000 لیتری پلاستیکی عمودی تک لایه و ساخته شده از پلی اتیلن مواد غذایی مورد تایید وزارت بهداشت می باشد که می توان از آن برای مصارف بهداشتی و غذایی استفاده کرد. از این مخزن می توان برای نگهداری آب و انواع مایعات و مواد شیمیایی و مواد غذایی استفاده کرد همچنین این منبع پلاستیکی دارای لایه محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید می باشد تمامی مخازن پلاستیکی ساخت پلاستونیک دارای 5 سال گارانتی تعویض می باشند. مخزن آب ایستاده اینجا کلیک کنید.

دارای یک لایه محافظ در برابر اشعه UV خورشید است

  • 5 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش
  • دارای نشان استاندارد ملی ایران به شماره 854633093 می باشد
  • دارای مجوز بهداشتی از سازمان غذا و دارو به شماره 49/15470
  • امکان ارسال رایگان به آدرس مشتری در تهران، کرج و ساری
  • امکان ارسال با نازلترین قیمت ممکن به سراسر کشور از طریق دفاتر باربری
  • امکان نصب کلیه اتصالات، شناورها و شیرآلات قبل از ارسال به مشتری در انبار کارخانه
  • بهتر است نکات خرید، نصب و نگهداری مخزن عمودی 2000 لیتری را بدانید

محل نصب مخزن عمودی یا ایستاده و همچنین به طور کلی مخزن پلی اتیلن باید کاملاً تراز، صاف و یکدست و بدون شیب باشد. همچنین نباید در نزدیکی این مخزن شعله یا گرمای زیادی وجود داشته باشد.

و اگر محل نصب در معرض نور خورشید یا منبع نور مصنوعی مانند لامپ باشد، احتمال رشد جلبک وجود دارد. از طرفی در مخازن تک لایه امکان مشاهده سطح مایع ذخیره شده در داخل مخزن وجود دارد. برای ذخیره آب آشامیدنی، ما یک مخزن سه لایه عمودی یا ایستاده را ارائه می دهیم. از نظر هزینه، مخازن تک لایه کمی ارزانتر از مخازن سه لایه هستند. بنابراین اگر قصد تهیه مخزن ذخیره آب آشامیدنی و سایر نیازهای خانگی را دارید، با انتخاب مخزن 3 لایه عمودی ضد جلبک، سلامت خود و خانواده عزیزتان را تضمین خواهید کرد.

شما می توانید با اتصال دو یا چند مخزن عمودی آب به یکدیگر، به راحتی آب مورد نیاز خود را ذخیره کنید.

اگر با کمبود ارتفاع در محل مورد نظر برای قرار دادن و نصب مخزن مواجه هستید، می توانید به راحتی با اتصال چند مخزن ایستاده عمودی یا استوانه ای حجم لازم را تامین کنید. در این روش مخازن توسط یک لوله اصلی به هم متصل می شوند و می توان از آنها به صورت تک مخزن استفاده کرد

برای آشنایی با نحوه اتصال مخازن پلی اتیلن به یکدیگر مقاله اتصال مخازن پلی اتیلن به یکدیگر را مطالعه نمایید.

چند واحد مسکونی برای یک مخزن عمودی 2000 لیتری کافی است؟

طبق استاندارد اداره آبفای کشور برای هر واحد مسکونی 4 نفره حدود 250 لیتر حجم در نظر گرفته شود.



:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

در این مقاله ضمن تعریف بازاریابی 360 درجه به نکات مهم مربوط به اجرای کمپین 360 درجه در بازاریابی اشاره کرده و دو کمپین ایرانی و خارجی را ارائه می کنیم. حتماً تبلیغ یک نوشیدنی یا محصول دیگر را در تلویزیون دیده اید. چند ساعت بعد در اپلیکیشن های تلفن همراه یا صفحات وب با بنرهای تبلیغاتی همان برند با همان پیام تبلیغاتی مواجه خواهید شد. کمپین تبلیغاتی اینجا کلیک کنید.

شما یک تبلیغ مشابه با پیام مشابه را در تایم لاین شبکه های اجتماعی خود مشاهده می کنید یا حتی هنگام خروج از خانه با بنرهای فیزیکی در فروشگاه ها یا تبلیغاتی در اتوبوس با همان پیام تبلیغاتی مواجه می شوید. هر جا که می روید این برند را می بینید. بازاریابی 360 یعنی مهم نیست مخاطب کجا باشد. ما آن را پیدا می کنیم و پیام تبلیغاتی خود را به آن تحویل می دهیم.

کمپین بازاریابی 360 درجه چیست؟

کمپین بازاریابی 360 درجه یک کمپین تبلیغاتی جامع و خلاقانه است. به زبان ساده، کمپین 360 درجه یک کمپین بازاریابی یکپارچه است که از تمامی ابزارهای تبلیغاتی با یک هدف و یک پیام تبلیغاتی استفاده می کند تا پیام را به بهترین شکل ممکن به مخاطب برساند. مهمترین هدف در کمپین 360 درجه ارتباط با مشتری است.

کمپین مخاطب 360 درجه باعث ایجاد هم افزایی در انتقال پیام می شود. فرقی نمی کند مشتری شما کجا باشد، در فروشگاه، فضای رسانه های اجتماعی، جستجو در اینترنت یا خیابان. مشتری احساس ارتباط با برند می کند. به همین دلیل باید به پیام های تبلیغاتی خود توجه بیشتری داشته باشید و مخاطبان خود را به درستی در سفر مشتری راهنمایی کنید.

این کمپین زمانی استفاده می شود که یک محصول جدید عرضه شود یا نسخه جدید و بهتری از یک محصول قدیمی عرضه شود. با توجه به بازار هدفی که برای این محصول جدید در استراتژی بازاریابی در نظر گرفته شده است، کمپین 360 درجه با پیام خاص این محصول و جامعه هدف طراحی و اجرا می شود.
تبلیغات 360 درجه باید از نظر بصری و گرافیکی با طراحی بسته بندی محصول مطابقت داشته باشد. همه تبلیغات باید دارای ترکیب رنگی خاص و پیام مشابه یا مرتبط باشند.

محصولاتی که با کمپین 360 درجه معرفی می شوند لزوماً قیمت یکسانی ندارند. می تواند سه محصول با ویژگی های مختلف برای افراد مختلف وجود داشته باشد و هر کدام می توانند قیمت منحصر به فردی داشته باشند.

چرا از کمپین 360 درجه استفاده کنیم؟

در حال حاضر بسیاریه بازاریابی منسجم می تواند در افزایش بازده سرمایه گذاری تبلیغاتی بسیار موثر باشد.

هداف و دلای

 از کسب و کارها به روش های مختلف تبلیغ می کنند و تبلیغات در بازه های زمانی کوتاه و تنها در یک رسانه یا تبلیغات در رسانه های مختلف که یکپارچه نیستند تاثیر خوبی در فراخوانی برند شما نخواهد داشت. یک برنامل استفاده از کمپین 360 درجه

دلایل مهم دیگری برای استفاده از کمپین 360 درجه وجود دارد.

1- شفاف سازی یا تغییر جایگاه برند

منبع



:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

گلوله های ید از مواد شیمیایی بسیار مفیدی هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.این ماده به صورت پودر تولید و عرضه می شود و در بسیاری از آزمایشگاه ها برای ساخت بسیاری از محصولات استفاده می شود.در صنایع غذایی نیز کاربرد دارد و یکی از عناصر مهم برای سلامت بدن است. قیمت ید ساچمه ای اینجا کلیک کنید. این ماده شیمیایی از واکنش سولفات مس و یدید پتاسیم تولید می شود.کیفیت و درجه خلوص بسیار بالایی دارد و ماندگاری بالایی دارد.از دیگر کاربردهای مهم آن می توان به کاربرد آن در زمینه پزشکی اشاره کرد که برای ضدعفونی زخم های خارجی بسیار مهم است.

مشخصات گلوله ید

 ویژگی های ید پلت می توان به جامد بودن آن اشاره کرد.

ید پلت یک پودر آبی مایل به سیاه است.

حلالیت آن در آب بسیار کم است و به راحتی در موادی مانند کلروفرم و تتراکلرید کربن حل می شود.

طیف وسیعی از کاربردها، از جمله افزایش روشنایی لامپ هایی که در تنگستن استفاده می شود، دارد.

همچنین در عکاسی استفاده می شود و برای تهیه رنگ در صنعت رنگ استفاده می شود.

به دلیل ناپایداری زیاد در تولید انواع مواد منفجره استفاده می شود.

قرص ید بخرید

برای خرید ید به صورت پلت می توان به کیفیت و درجه خلوص آن توجه کرد.

بسته به صنعتی که می خواهید استفاده کنید، باید این ماده شیمیایی را خریداری کنید و خلوص آن را روی بسته بندی بررسی کنید.

در تولید آنها نباید از هیچ گونه ناخالصی یا مواد مصنوعی استفاده شود و همیشه باید به فرمول شیمیایی آن توجه شود.

این ماده شیمیایی در بسته بندی های مختلفی تولید می شود که هر کدام وزن متفاوتی دارند و می توانید بسته بندی های صنعتی بسیار بزرگ خریداری کنید.

قیمت توپ ید + خرید و فروش

قیمت ید پلت با توجه به درجه خلوص و بسته بندی های مختلفی که دارد متفاوت است برای استعلام می توانید با ما تماس بگیرید.

این محصول دارای بازه قیمتی 1 تا 2 میلیون تومان در هر کیلوگرم است.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت خرید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما شما را راهنمایی کنند.

نحوه خرید و سفارش این محصول به صورت کاملا آنلاین و غیر حضوری می باشد و مشتریان می توانند آن را به تعداد دلخواه تهیه کنند.

کیفیت بسیار بالایی دارد و با خرید عمده آن می توانید از قیمت های ارزان تر و مناسب تری برخوردار شوید.

ید یک گلوله جامد درخشان آبی بنفش تا سیاه است. همه موجودات زنده برای ادامه زندگی روزانه به مقدار کمی از این ماده ارزشمند نیاز دارند. ید در گروه هالوژن جدول تناوبی قرار دارد. اگرچه واکنش پذیری ید کمتر از هالوژن های دیگر است، اما هالوژنی است که بیشترین الکترون را دارد.

تاریخچه ید ساچمه ای

در سال 1811 توسط شیمیدان فرانسوی برنارد کورتوا کشف شد و دو سال بعد توسط جوزف لوئیس گیلوساک نامگذاری شد که در زبان یونانی به معنی رنگ ارغوانی است و به دلیل رنگ بنفش بخار ید و برخی ترکیبات آن

مانند یدید، پریدات و یدات، این عنصر به این نام نامگذاری شده است

ایزوتوپ ها

30 ایزوتوپ ید وجود دارد که تنها یکی از آنها ید 127 پایدار است. با این حال، ایزوتوپ های رادیواکتیو ید دارای طیف گسترده ای از کاربردها هستند. ایزوتوپ رادیواکتیو ساخته دست بشر ید-131 (گسیل کننده بتا) که نیمه عمر آن 8 روز است، برای درمان سرطان و سایر اختلالات تیروئید استفاده می شود.

ید-129 با نیمه عمر 17 میلیون سال محصولی از پراش زنون-129 در جو زمین یا تجزیه اورانیوم-238 است. از آنجا که U-238 در طول فعالیت های مرتبط با هسته ای تولید می شود، حضور آن (در مقایسه با I-129) می تواند فعالیت های در حال انجام را در هر سایتی شناسایی کند. به همین دلیل، ید-129 در مطالعات آب باران پس از فاجعه چرنوبیل استفاده شد. همچنین به عنوان شاخص آب های زیرزمینی استفاده می شود و پراکندگی زباله ها در محیط را نشان می دهد. کاربردهای دیگر را می توان با تولید ید-129 در پوسته زمین از طریق تعدادی از مکانیسم های پوسیدگی مختل کرد.

برنامه های کاربردی

ید عمدتاً در پزشکی، عکاسی (یدید پتاسیم) و رنگ به عنوان کاتالیزور و رنگدانه استفاده می شود. یدید نقره (AgI) برای هسته‌زایی باران مصنوعی، به عبارت دیگر بارورسازی ابرها و در صنعت فیلم‌برداری به همراه برومید نقره (AgBr) به دلیل حساسیت آن به نور استفاده می‌شود.

.

از ید برای تهیه تنتور ید (محلول ید در الکل) و پوویدون ید (بتادین) استفاده می شود، زیرا دامنه اثر ضد باکتریایی ید بسیار گسترده است و در برابر ویروس ها، باکتری ها، قارچ ها، هاگ ها و تک یاخته ها موثر است و از بین می برد. و نابود می کند.

مواد منفجره

تری یدید نیتروژن بسیار ناپایدار است و برای ساخت مواد منفجره استفاده می شود.

مناسب برای مصرف

از نقطه نظر تغذیه، موجودات زنده به ید بسیار کمی نیاز دارند. زیرا هورمون های تیروئید (تیروکسین و تری یدوتیرونین) حاوی اتم های ید هستند که مسئول متابولیسم بدن هستند. علاوه بر این، ید مهمترین عنصر برای رشد مغز انسان است

منابع

بهترین منابع ید ماهی سفید و پس از آن تخم مرغ و پس از آن شیر و فرآورده های شیری هستند. گیاهخواران و به خصوص وگان هایی که از خوردن غذاهای حیوانی اجتناب می کنند، یکی از بالاترین شانس ابتلا به بیماری های ناشی از کمبود ید را دارند. همچنین برای زندگی در مناطق مستعد سیل مناسب نیست. زیرا سیل ید موجود در خاک را با خود می برد

بیماری کرتینیسم

کمبود ید باعث آسیب مغزی به خصوص در جنین زنان باردار می شود. اگر زنان در دوران بارداری ید کافی دریافت نکنند، فرزندانشان با ناتوانی های یادگیری یا مشکلات مادرزادی تیروئید به دنیا می آیند. این اختلال به عنوان کرتینیسم شناخته می شود. کمبود ید یکی از عوامل اصلی موثر بر ضریب هوشی و ناتوانی های یادگیری و خواندن کودکان در سراسر جهان است.

بیماری گواتر

در مناطقی که غذای مردم ید کمی دارد (مناطق دور از دریا که غذاهای دریایی مصرف نمی شود) کمبود ید باعث افزایش بروز گواتر می شود که اصطلاحاً به آن گواتر موضعی می گویند. در بیشتر (نه همه) این مناطق، افزودن مقدار کمی یدید سدیم به نمک خوراکی از ابتلا به این بیماری جلوگیری می کند. این محصول به نمک یددار نیز معروف است.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

قیمت اسید اسکوربیک خوراکی کیلویی کلیک کنید . C یکی از ویتامین های مورد نیاز بدن است که بدن قادر به تولید آن نیست، بنابراین برای حفظ سلامت بدن باید روزانه مقدار زیادی سبزیجات و میوه های حاوی این ویتامین در رژیم غذایی مصرف شود.اسید اسکوربیک در بدن بسیاری از افراد تولید نمی شود، دچار کمبود می شود، وجود اسید اسکوربیک بر استحکام استخوان ها و ماهیچه ها تأثیر می گذارد و کمبود این ویتامین در بدن باعث خستگی و تضعیف سیستم بدن می شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده در بیش از چندین هزار زن جوان و میانسال، احتمال ایجاد چین و چروک و خشکی پوست کاهش می یابد و همچنین روند پیری پوست سریعتر پیش می رود.
با توجه به خواص شیمیایی منحصر به فرد اسید اسکوربیک، این ماده اولیه غذایی در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد، حدود یک سوم تولید ویتامین C در صنایع داروسازی و بقیه به عنوان افزودنی های غذایی برای ثبات و کیفیت استفاده می شود. بهبود من میگیرم.

خواص اسید اسکوربیک 

اسید اسکوربیک به کار رفته در غذا، اکسیژن غذا را جذب و اکسید کرده و اکسیژن را خارج کرده و رنگ و بوی این غذا را حفظ می کند، تسریع فرآیند رنگ آمیزی برای کارخانه های تولید سوسیس و کالباس مناسب است.

اسید اسکوربیک به عنوان یک ماده اصلی در مواد آرایشی برای محافظت و تقویت بافت پوست و همچنین افزایش سنتز کلاژن استفاده می شود.اسید اسکوربیک یک عامل احیا کننده و بهبود دهنده در صنعت نانوایی است و در جلوگیری از شکستن خمیر در حین تخمیر بسیار مهم است و برای نان پختن.
یکی دیگر از کاربردهای اسید اسکوربیک در صنایع غذایی به عنوان یک آنتی اکسیدان برای افزایش ماندگاری مواد غذایی کنسرو شده و منجمد است، استفاده از اسید اسکوربیک در سوسیس و کالباس و فرآورده های گوشتی باعث تثبیت رنگ و جلوگیری از تشکیل مواد سرطان زا نیتروزامین می شود.

در واقع اسید اسکوربیک به عنوان نگهدارنده مواد غذایی نیز استفاده می شود و از مواد غذایی در برابر فساد محافظت می کند.به طور کلی اسید اسکوربیک اکسیژن را خنثی می کند، زیرا اکسیژن برای رشد میکروارگانیسم ها حیاتی است و باعث فساد می شود، بنابراین استفاده از اسید اسکوربیک در گوشت قرمز، نیتروزامین ها از سرطان جلوگیری کرده و آن را تشکیل می دهند.

اسید اسکوربیک

خواص شیمیایی منحصر به فرد اسید اسکوربیک (ویتامین C) ویتامین C آخور BK در صنعت ذکر شده است. اسید اسکوربیک به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ویتامین دوگانه در رژیم غذایی موثر است.

همچنین به عنوان آنتی اکسیدان، عامل آنتی اکسیدان، اسیدساز، حلال و غیره در فرش ماده دیتیان یا قبل از بسته بندی برای حفظ بو، رنگ و مواد مغذی استفاده می شود. این ماده اکسیژن محیط را جذب کرده و آن را جذب و اکسید می کند.

افزودن اسید اسکوربیک به صنعت گوشت، کاهش مصرف نیتریت ها و کاهش رنگ، افزایش سرعت رنگ دهی و افزایش رنگ مورد نظر.

ویتامین C اسید اسکوربیک تاثیر خوبی بر خون ناشی از فقر دارد و در این زمینه ویتامین C علاوه بر کمک به توکوفرول در غیرفعال کردن رادیکال های آزاد ناشی از اکسیداسیون، قادر به مبارزه با اثرات سمی فلزات است. 

سلامت و تغذیه:

رایج ترین و محبوب ترین استفاده از ویتامین C در مکمل ها است. این مکمل ها اغلب به شکل پودر یا قرص برای محافظت از سلول ها، حفظ پوست سالم، افزایش زمان بهبودی از سرماخوردگی، آنفولانزا و سایر بیماری های مشابه استفاده می شوند. همانطور که مردم به راه حل های مقرون به صرفه و آگاه تر از سلامتی می رسند، استفاده از مکمل های ویتامین C بسیار افزایش یافته است.

کاربرد اسید اسکوربیک در سوسیس، کالباس و گوشت های فرآوری شده:

تقویت سیستم ایمنی بدن با کمک ویتامین هایی مانند اسید اسکوربیک از بیماری هایی مانند سرماخوردگی، کرونا، آنفولانزا و سایر بیماری های ویروسی جلوگیری می کند. در واقع اسید اسکوربیک همان ویتامین C است که در داروخانه ها به صورت قرص جوشان، پودر، قرص و ... به فروش می رسد. به غیر از مکمل های غذایی، این ویتامین در محصولات بهداشتی، صنایع غذایی، دارویی و غیره کاربرد دارد.

ویتامین C یا اسید اسکوربیک به طور گسترده در صنایع غذایی استفاده می شود و به عنوان نگهدارنده و آنتی اکسیدان مواد غذایی استفاده می شود. اسید اسکوربیک در غذاهایی مانند مرکبات، کیوی، کلم، سبزیجات سبز و غیره یافت می شود. بدن انسان توانایی تولید این ویتامین را ندارد، بنابراین باید ویتامین C را از غذا دریافت کرد.



:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

قیمت هر تن کائولن اینجا کلیک کنید. کائولن (آلومینیوم سیلیکات) ماده ای است که اغلب به عنوان پوشش استفاده می شود. کائولن با ایجاد پوششی سفید و یکنواخت بر روی گیاهان، آسیب حشرات، آفتاب سوختگی و کم آبی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و در نتیجه آلودگی ناشی از استفاده بیش از حد از سموم شیمیایی و در نتیجه افزایش عملکرد را کاهش یا متوقف می کند.

کائولن علاوه بر کاهش تعرق (در نتیجه عملکرد منافذ برگ) و تنفس برگ، قادر است دمای سطح برگ را یک تا شش درجه سانتیگراد کاهش دهد. کائولن بیر میسان فتوسنس سطح ورق اتر مناژی مجالی درد که با توزه به چردستوو طبش فابتب در کیسور ما ابینوسنیه آن هیستی از این ابب من بشد.

تأثیر کائولن بر کنترل آفات و جلوگیری از خسارت گرمازدگی در باغات پسته

کرم پسته معمولی یکی از آفات مهم باغات پسته در ایران است که با تغذیه از شیره برگ ها خسارت زیادی به محصول پسته وارد می کند. هر ساله باغداران از حشره کش های مختلفی برای مبارزه با این آفت استفاده می کنند.

اثر کائولن بر پوره‌های پسیل پسته باعث کاهش بیشتر جمعیت پوره‌های پسیل نسبت به سایر حشره‌کش‌ها شد. همچنین ماندگاری اثر کائولن نسبت به سموم شیمیایی بیشتر است و می تواند جمعیت پسته را با موفقیت کنترل کند.

تاثیر کائولن بر آفتاب سوختگی

گرمای مرداد ماه هر سال علاوه بر کمک به رسیدن و رشد میوه ها، متأسفانه باعث بروز علائم آفتاب سوختگی نیز می شود، برای این منظور در بسیاری از مناطق کشور به ویژه در مناطقی که آفتاب سوزان دارد از کائولن استفاده می شود.

برای جلوگیری از عوارض شدید آفتاب سوختگی توصیه می شود. امروزه این ماده معدنی غیر سمی به طور گسترده توسط کشاورزان علاقه مند به تولید محصولات سالم و ارگانیک برای کاهش حشرات و استرس های محیطی ناشی از گرما پذیرفته شده است.

دلایل از بین بردن آفات با کائولن عبارتند از:

 پوشش سفید و یکنواختی که توسط کائولن روی گیاهان ایجاد می شود، حشرات را در شناسایی میزبان گیج می کند و در نتیجه از تخم گذاری و ایجاد خسارت جلوگیری می کند.
 انعکاس نور از پوشش سفید گیاه باعث سردرگمی و دور شدن برخی از حشرات می شود.

چسباندن پودر کائولن روی پاهای حشراتی که روی گیاه فرود می آیند آزار دهنده است و آنها را فراری می دهد.
برخی از حشرات نمی توانند تعادل خود را روی پوشش کائولن حفظ کنند و مجبور به ترک گیاه می شوند.
در مواردی شدت اثر گرد و غبار کائولن بر روی حشرات باعث ایجاد زخم در بدن آنها و در نتیجه مرگ تدریجی آنها می شود.

بهترین روش استفاده از کائولن به شرح زیر است:

ابتدا مطمئن شوید که دیگر محلول پاشی برای تغذیه درخت نخواهید داشت.
2 لیتر سیلیکات پتاسیم را همراه با 2 لیتر سورفکتانت غیر یونی در 1000 لیتر آب بریزید و محلول فوق را تا حد امکان به شکل پودری روی درختان بپاشید.

نکات مهم هنگام سمپاشی با کائولن

بهترین زمان برای پاشیدن کائولن 2 ساعت پس از غروب آفتاب است.

اطمینان حاصل کنید که تخم حشره روی برگ ها وجود ندارد. همچنین می توانید کمی تخم کش به ترکیب سیلیکات-سورفکتانت اضافه کنید.
هنگام پاشش کائولن حتما از ماسک استفاده کنید، ذرات کائولن معلق برای استنشاق خطرناک هستند.

روش دیگر پاشش کائولن بدون استفاده از دستگاه گوگرد پاش

قیمت هر کیلو کائولن باید کاملاً مخلوط و به میزان 40 تا 50 کیلوگرم در 1000 لیتر آب (50 گرم در لیتر آب) معلق شود.
سپس باید با سمپاش مجهز به میکسر روی بوته های مورد نظر اسپری شود تا قسمت های هوایی گیاه کاملاً پوشانده شود و پس از تبخیر آب، گیاه کاملاً سفید به نظر برسد. مواظب باشید سرلنس به صورت پودری تنظیم نشود تا کائولن نتیجه خود را نگیرد همچنین برای جلوگیری از آسیب دیدن موتور پمپ اطراف آن از فیلتر توری بسیار ریز استفاده کنید.

قابلیت مخلوط کردن کائولن

کائولن تصفیه شده را می توان با اکثر حشره کش ها، قارچ کش ها و کنه کش ها مخلوط کرد و به طور همزمان مورد استفاده قرار داد، اما توصیه می شود قبل از هر اختلاط، سازگاری آنها را به مقدار کم آزمایش کنید. از استفاده از ترکیبی که باعث ته نشین شدن محلول پودر کائولن تیمار شده و ایجاد مشکل در پوشش یکنواخت آن روی گیاه می شود، خودداری کنید. پس از پایان سمپاشی کائولن تصفیه شده، مطمئن شوید که کل سیستم اسپری را با آب فراوان بشویید.



:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

دو سنسور دما و رطوبت در سنسور SHT85 تعبیه شده است که وضوح این سنسور 0.1 درصد است. تنها امکان ارتباط بین اتوماسیون گلخانه و محیط گلخانه برای اندازه گیری رطوبت سنسور رطوبت است.

سرعت تبخیر آب برابر است با سرعت جذب آن در ریشه گیاه. اگر میزان تبخیر بیشتر از میزان جذب آب در ریشه باشد، گیاه خشک می شود. تبخیر تنها راه کنترل مقدار آب در گیاه است.

نسبت در میزان تبخیر و جذب آب تنها با کنترل رطوبت محیط گلخانه ایجاد می شود. هر چه میزان رطوبت محیط بیشتر باشد. میزان تبخیر آب در گیاه کمتر و میزان رطوبت محیط کمتر است. تبخیر آب در گیاه سریعتر در برگها اتفاق می افتد.گلخانه هوشمند با آردوینو اینجا کلیک کنید.

سنسور دی اکسید کربن در طراحی گلخانه هوشمند

این سنسور میزان غلظت دی اکسید کربن را در محیط گلخانه خودکار ثبت کرده و به پردازنده مرکزی ارسال می کند. تمام کولرهای داخلی و خارجی از سنسور دی اکسید کربن تبعیت می کنند. هنگامی که غلظت دی اکسید کربن در محیط کمتر از حد معینی باشد، پردازنده دستور روشن کردن دستگاه های کنترل دی اکسید و فن های تهویه را می دهد.

طراحی هوشمند گلخانه و سامانه پیامکی در اتوماسیون گلخانه

استفاده از سامانه پیامکی یکی از امکانات مهم در طراحی گلخانه هوشمند، اتوماسیون گلخانه می باشد. گلخانه ای را تصور کنید که در آن پارامترهای دما و رطوبت به حد بحرانی می رسند، جایی که یک غفلت جزئی منجر به فروپاشی گلخانه یا ورشکستگی کارفرما می شود.

سیستم گلخانه هوشمند در صورت بالا یا پایین بودن این پارامترها با تمام شماره تلفن های موجود در سیستم تماس می گیرد یا پیامک می فرستد. بنابراین یا به گلخانه می روید یا به اپراتور اطلاع می دهید.

البته این را هم باید گفت که اگر قابلیت ارسال یا دادن دستور از راه دور را داشته باشد، می توانید آن را از راه دور کنترل کنید.

سایر اجزایی که می توانند در سیستم کنترل هوشمند گلخانه ما گنجانده شوند عبارتند از:

  • سنسورهای کنترل فن گلخانه
  • سیستم کنترل لقاح
  • سیستم سایه بان (شبکه سایبان گلخانه)
  • سیستم کنترل تولید گلخانه ای
  • سیستم کنترل تجهیزات آبیاری گلخانه

 



:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مواد مخدر شامل ترکیبات شیمیایی مختلفی است که باعث تسکین درد و سرخوشی در مصرف کننده می شود. بنابراین اعتیادآور است و افزایش مصرف مواد مخدر باعث افزایش تولید و قاچاق آن در کشور می شود. هر نوع خرید و فروش، جابجایی و اختفاء مواد مخدر در ایران جرم است و قانونگذار برای مجرمان مجازات اشد در نظر گرفته است.

طبقه بندی داروهاطبق قانون مواد مخدر به دو دسته عمده داروهای طبیعی و داروهای صنعتی طبقه بندی می شود.
قانونگذار برای مواد مخدر صنعتی مجازات سنگین تری در نظر گرفته است. البته واضح است که عوارض مصرف این مواد بسیار خطرناکتر خواهد بود.

قانون مبارزه با مواد مخدر شامل 46 ماده است که به طور خلاصه به زبان ساده توضیح می دهیم:
در این قانون ذکر شده است که کشت خشخاش و کوکا ممنوع مطلق و کشت کنف برای مصارف دارویی و غیر دارویی ممنوع است.
و نیز واردات و صادرات و یا ساخت هر نوع دارو و غیر از استعمال مواد مخدر به استثناء موارد. یا تولید و نگهداری و همچنین فروش ابزار مربوط به تولید و مصرف مواد مخدر نیز جرم و ممنوع است.

وکیل کیفری در شهر اصفهان فردی است که از قوانین مواد مخدر کشور آگاهی کامل دارد لذا در ادامه مقاله بهترین وکیل مواد مخدر در اصفهان به ارائه وکلای متخصص و واجد شرایط در این زمینه می پردازیم. با ما در مجله حقوقی بهترین وکیل.مجازت حمل مواد مخدر اینجا کلیک کنید.

بهترین وکیل مواد مخدر در اصفهان کیست؟

هیچ یک از وکلا نمی توانند در همه زمینه ها ادعای تخصص داشته باشند، بهتر است وکیل حرفه خود را به شکلی خاص تعریف کند و در این زمینه فعالیت کند، زیرا در این شرایط میزان موفقیت و میزان پیروزی او در پرونده موکل خواهد بود. افزایش دادن .

بهترین وکیل کیفری در اصفهان اطلاعات کاملی در زمینه پرونده های مواد مخدر، جرایم مربوط به این حوزه و انواع مجازات های موجود در قانون دارد و به همین دلیل بهتر از هر وکیل دیگری به موکل خود کمک می کند و پرونده او را به نتیجه مورد نظر مواد

مجازات های مربوط به کاشت مواد مخدر

اگر کسی برای تولید مواد مخدر خشخاش یا کوکا بکارد و بکارد به احکام زیر محکوم می شود:

  • بار اول 1 تا 10 میلیون تومان جریمه است
  • باردو 5 تا 50 میلیون تومان جریمه
  • برای بار سوم از 10 میلیون تا 100 میلیون تومان جزای نقدی و یک تا هفتاد ضربه شلاق و تا دو سال حبس تعزیری.
  • او برای چهارمین بار به اعدام محکوم شد
  • مخدر یکی از موضوعات مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین لازم است با بهترین وکیل اصفهان، وکیلی که توانایی دفاع از موکل در دادگاه انقلاب را دارد، تماس بگیرید.


:: بازدید از این مطلب : 46801
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

راه اندازی خط بسته بندی میوه خشک از جمله قسمت های اصلی و مهم هر بخش تولیدی است که می بایست با آگاهی و دانش کاملی صورت گیرد.

در این مقاله قصد داریم به موضوعی بپردازیم که نقش اساسی در فروش محصولات دارد و اگر با سهل انگاری از این قسمت رد شد، باید خود را آماده ی هر گونه خسارت احتمالی کنید.

برای راه اندازی خط بسته بندی میوه خشک که حکم ضربه ی نهایی در بازار فروش دارد، ابتدا باید به مراحل اولیه آن یک نگاهی گذرا و مختصری داشته باشیم تا این بخش مهم را درک کنیم.راه اندازی صفر تا صد خط تولید با دستگاه بسته بندی میوه خشک 

میوه تازه را از کجا تهیه کنیم؟

با توجه به شرایط اقلیمی ایران همیشه در هر شهری باغ های زیادی برای تولید انواع میوه ها وجود دارد و با توجه به این شرایط می توان میوه های موجود و تازه را انتخاب کرد.

همچنین خرید مستقیم از باغبان مستلزم صرف هزینه بسیار کم است و بنابراین می توانید سود خوبی کسب کنید.

اگر به باغبان دسترسی ندارید می توانید از طریق سایت های مختلف خرید کنید که باغبان را با خریداران مرتبط می کند و هر نوع میوه ای را که می خواهید خشک کنید خریداری کنید و در این صورت می توانید اولین قدم ها را در ایجاد خط خشک کن میوه بردارید. بسته بندی.

چگونه میوه های تازه را خشک کنیم؟

تولید میوه خشک از دیرباز به صورت سنتی انجام می شده است، به این ترتیب با قرار دادن میوه در مقابل نور خورشید در عرض چند روز خشک می شود، البته در این روش اصول بهداشتی رعایت نمی شود. نه تنها توسط حشرات، بلکه از گرد و غبار و آلودگی نیز مورد حمله قرار گرفت و روی آن نشست.

اما امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی دستگاه هایی تولید می شود که میوه ها را در کمترین زمان ممکن و در حجم زیاد و همچنین با رعایت اصول بهداشتی خشک می کنند.

طراحی دستگاه ها به گونه ای است که برای هر میوه می توان دما و زمان خشک شدن را تنظیم کرد و خط بسته بندی میوه خشک را به راحتی راه اندازی کرد.

برای خشک کردن میوه خشک چه شغلی را انتخاب کنیم؟

خشک کردن میوه به روشی جدید از طریق دستگاه های طراحی شده به سه روش امکان پذیر است:

  • روش خانگی
  • کارگاه
  • کارخانه

احداث خط بسته بندی خشکبار

میوه ها پس از شستشو، جداسازی میوه های آسیب دیده از سالم، بریدن و جدا کردن هسته ها، در دستگاه های خشک کن با دما و زمان لازم برای هر نوع میوه قرار می گیرند و سپس فرآیند به خط بسته بندی میوه ختم می شود و خشک راه خود را پیدا می کند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

موضوعات اینترنت اشیا داغ ترین موضوعات امروز در فناوری اطلاعات هستند. رشد این فناوری منجر به راه اندازی انواع خانه های هوشمند شده است. خانه‌های هوشمند خانه‌هایی هستند که سیستم‌ها و اجزای آن‌ها از طریق اینترنت اشیا به هم متصل هستند و سیستم‌ها و دستگاه‌های موجود در خانه را می‌توان از راه دور از طریق تلفن همراه، تبلت و رایانه کنترل کرد. در این مقاله به بررسی ویژگی ها و انواع خانه های هوشمند می پردازیم.

خانه هوشمند چه مزایایی دارد؟

هوشمند سازی خانه ها می تواند مزایای زیادی داشته باشد. برخی از مهمترین مزایای خانه هوشمند عبارتند از: 

صرفه جویی در انرژی:

در یک خانه هوشمند، سیستم های سرمایش و گرمایش و سیستم های روشنایی را می توان به خوبی از راه دور کنترل کرد. این باعث صرفه جویی قابل توجهی در انرژی شد.
علاوه بر امنیت ساختمان: خانه های هوشمند به حسگرهای مختلفی مانند سنسورهای دود و گرما مجهز هستند. به محض وجود خطر یا تهدید، سنسورها فعال می شوند و عملکرد خود را انجام می دهند.
افزایش ایمنی و آسایش اعضای خانواده: کنترل از راه دور تمامی سیستم ها و اجزای خانه آسایش را به ارمغان آورده است. سناریوهای خانه هوشمند مانند سناریوی خواب، سناریوی سفر، سناریوی ورود مهمان و غیره. این راحتی را برای کاربران ایجاد کرده اند.اینجا کلیک کنید خانه هوشمند در اصفهان در هوشسان با بهترین قیمت نسبت به همکاران .

کمک به اقتصاد خانواده

خانه های هوشمند می توانند از طریق سیستم عیب یابی و کنترل سطح مصرف انرژی به کاهش هزینه ها کمک کنند.
کاهش خسارت در هنگام بلایای طبیعی: در هنگام بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، سیستم های خانه هوشمند به طور خودکار گاز، برق و آب را قطع می کنند و در نتیجه خسارت را کاهش می دهند.

خانه هوشمند با سیستم بی سیم:

در این سیستم قسمت های مختلف خانه از طریق فناوری های ارتباطی بی سیم به یکدیگر متصل می شوند. از جمله این سیستم ها می توان به سیستم های بلوتوث، سیستم های Wi-Fi و سیستم های تطبیق فرکانس رادیویی اشاره کرد. سیستم‌های بی‌سیمی که امروزه در ساخت خانه‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند، بر اساس الگوریتم‌های خاص و رمزگذاری پیشرفته طراحی می‌شوند. این الگوریتم ها امنیت سیستم را افزایش داده و احتمال هک شدن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

سیستم خانه هوشمند سیمی:

در خانه های هوشمند سیمی، اطلاعات از طریق دو یا چهار رشته کابل بین سرور و سایر اجزاء منتقل می شود. هادی ها در این سیستم می توانند فیبرهای نوری، کابل های مسی و ... باشند. تابلو برق ساختمان در این خانه ها باید در اندازه های بزرگتر طراحی شود و فضای بیشتری به آن ها داده شود. سیستم های Lon، LAN، Knx و Bacnet از جمله پروتکل های مهم سیستم های کابلی هستند. ناامن بودن سیستم سیم مهمترین مزیت این سیستم است.



:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن آب مکعبی پلاستیکی یا مخزن آب کتابی در بازار در دو حالت عمودی و افقی و در حجم های 100 لیتر، 230 لیتر، 500 لیتر، 800 لیتر، 1000 لیتر، 1500 لیتر و 2000 لیتر موجود می باشد. جنس این مخازن مشابه سایر محصولات موجود در این سایت از پلی اتیلن استاندارد و بهداشتی می باشد و در حال حاضر در مصارف مختلفی مانند ذخیره سازی آب آشامیدنی در ساختمان ها، نگهداری مواد شیمیایی در کارگاه ها و کارخانه ها، مصارف کشاورزی و ... کاربرد فراوانی دارند. . مخزن آب ایستاده مخزن مخزن کلیک کنید.

یک مخزن آب پلی اتیلن یا مخزن آب مکعبی رزرو کنید

مخازن آب مکعبی و مخازن کاغذی با قابلیت عبور از باریک ترین درگاه ها بهترین راه حل برای ذخیره آب در مکان هایی هستند که محدودیت های شدیدی در نصب مخازن آب و سایر مواد دارند. این مخازن به دلیل ابعاد مناسبی که دارند به راحتی در گوشه و کنار دیوارها و یا در مکان هایی که مورد استفاده نیستند نصب می شوند. اگر به دنبال مخزن مکعبی با ابعاد خاص هستید، ما می توانیم آن را برای شما بسازیم. برای این منظور با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

معرفی مخازن پلاسترون مکعبی و کتابی

مخازن مکعبی ایستاده و کاغذی ساخته شده از مخازن پلاستیکی در حجم 100 لیتر تا 2000 لیتر در بازار تولید و به فروش می رسد. مخزن کتاب و مکعب را می توان به صورت بی رنگ یا تک لایه، سه لایه، فوم، چهار لایه و پنج لایه ساخت. امکان تولید هر مخزن در رنگ های مختلف، تانک کتابی یا مکعبی:

1- ذخیره و نگهداری آب آشامیدنی

2- ذخیره آب جهت اطفاء حریق

مزیت مخزن اطاقک پلاستیکی یا کتابفروشی با مخزنی با طراحی و اندازه مشابه قابل مقایسه است. هدف اصلی از تولید تانک رفع مشکل عبور از انواع مخازن با درب ها، ورودی ها و راهروهای باریک و همچنین فضاهای محدود می باشد.

  • نصب سریع و آسان
  • کاملا یکپارچه و بدون در
  • تبادل حرارت نسبتا کم
  • حمل و نقل آسان
  • مقاوم در برابر اسیدهای خورنده
  • تاریخ اصلاح و حجم کم را روی بدنه محصول حک کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1402 | نظرات ()