منبع 800 لیتری و انواع جنس آن
نوشته شده توسط : b.gholami

کویل افقی 800 لیتری وست کول دارای مخزنی به طول 2000 سانتی متر و قطر 720 سانتی متر می باشد. این محصول می تواند با درجه حرارت 19 کار کند و به دلیل استفاده از منبع در ضخامت های مختلف بسیار محبوب است. این دستگاه در ضخامت 4 وزن 180 کیلوگرم، ضخامت 5 به وزن 230 کیلوگرم، ضخامت 6 وزن 276 و ضخامت 8 وزن 328 قابل تولید می باشد.قیمت منبع آب 800 لیتری اینجا کلیک کنید.

این منابع از ورق فلزی گالوانیزه با کیفیت تولید می شوند. هدف اصلی استفاده از آن ها تامین آب گرم مصرفی در مکان های مختلف مانند بیمارستان ها، هتل ها، مراکز خرید، آپارتمان ها، صنایع غذایی، دانشگاه ها، مغازه ها، ادارات، ساختمان های تجاری، مسکونی و ... می باشد.

منبع 800 لیتری چگونه کار می کند؟

اگر بخواهیم به سادگی عملکرد منبع کویل را بررسی کنیم، باید بگوییم که مایع گرمایشی در داخل دیگ آب گرم یا دستگاه مشابه گرم شده و سپس وارد کویل ها می شود. این سیال در حین جریان در اطراف سیم پیچ با افزایش دما مواجه می شود و در صورت رسیدن به دمای مشخص می توان از آن استفاده کرد.

در منبع کویل افقی 800 لیتری وست کول، آب گرم تولیدی وارد منبع شده و سپس بین کویل ها جریان می یابد. آب سرد شهر با کمک کلاف باعث افزایش دما شده و به دست مصرف کنندگان منتقل می شود. یکی از مزایای استفاده از منبع مارپیچ این است که مقدار آبی که استفاده نمی شود برعکس به منبع برمی گردد. این عملکرد به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و بازده عملیات مخزن را افزایش می دهد.

- سایت مهاجر در هنگام خرید و انتخاب محصولات چه خدماتی را به خریداران محترم ارائه می دهد؟

پاسخ: جهت راهنمایی و پاسخ به سوالاتی از قبیل محاسبه متراژ فضای مورد نظر و ظرفیت مورد نیاز برای آن، نصب و راه اندازی، استعلام قیمت، خدمات پس از فروش و اطلاعات فنی با کارشناسان مهاجر تماس حاصل فرمایید.

چه عواملی بر انتخاب ظرفیت دستگاه تأثیر می گذارد؟

پاسخ: عواملی مانند اندازه فضای مورد نظر، شرایط آب و هوایی، تعداد و مدل پنجره های نصب شده، کف و میزان جذب نور واحد، نوع عایق کاری و حتی تعداد افراد ساکن در اتاق بر ظرفیت اتاق تاثیر می گذارد. واحدی که برای انتخاب بهتر می توانید از مهندسین فنی سایت مهاجر کمک بگیرید.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: