نکته های مهم در مورد مخزن آب ایستاده
نوشته شده توسط : b.gholami

مخازن پلی اتیلن بهترین انتخاب برای ذخیره سازی طولانی مدت آب هستند. ظرفیت و ابعاد مخزن آب پلی اتیلن تنوع زیادی دارد. به عنوان مثال این مخازن را می توان با ارتفاع حدود 40 سانتی متر تا ارتفاع 415 سانتی متر در مدل های مختلف تهیه کرد. ظرفیت آنها نیز از زیر 100 لیتر تا حداکثر 30000 لیتر مخازن پلی اتیلن یکپارچه در ایران است. اما ظرفیت استاندارد مخازن آب پلی اتیلن تا 20000 لیتر می باشد.

نکته مهم هنگام خرید منبع آب پلی اتیلن

برای خرید یا استفاده از مخازن پلاستیکی باید یکی از مدل ها و اندازه های مختلف منبع آب پلاستیکی را انتخاب کنید. اگر در ساختمان یا باغ خود فضای باز دارید و محدود به فضا نیستید، یک مخزن بزرگ افقی یا عمودی انتخاب خوبی است (در مورد تفاوت بین مخزن عمودی و افقی بیشتر بخوانید). اما اگر فضای زیادی ندارید، می توانید مخازن را برای فضای خاص ساختمان ها مانند مخزن زیر پله، مخزن آسان یا مخزن مکعبی انتخاب کنید.مخزن آب ایستاده اینجا کلیک کنید.

ظرفیت ها و اندازه های مختلف ظرف آب

خرید یک مخزن آب بزرگ برای ذخیره حجم زیاد آب می تواند کمک بزرگی در تامین امنیت مصرف آب شما باشد. اما اگر ابعاد منبع آب برای محیط شما مناسب نباشد باعث هدر رفتن هزینه می شود. همچنین اگر فضای محدودی دارید، دانستن ابعاد دقیق منبع آب به شما در انتخاب کمک زیادی می کند. در زیر به بررسی سایزهای استاندارد مخازن پلی اتیلن در مدل های مختلف ساخت شرکت تهران پلیمر یارا می پردازیم.

ابعاد این مخازن به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در هر درب ورودی، راهروها و فضاهای باریک قرار می گیرند. همچنین فضای نصب کمی را اشغال می کند. به همین دلیل به آنها مخازن آب دیواری نیز می گویند. ظرفیت این مخازن از 100 لیتر تا 2000 لیتر بوده و در سایزهای زیر قابل ساخت می باشد.

همانطور که گفته شد مخازن پلی اتیلن در سایزها و مدل های مختلف تولید می شوند و از ارتفاع 40 تا 400 سانتی متر ساخته می شوند و برای خرید مخزن مناسب، دانستن ابعاد مخزن آب پلی اتیلن با توجه به نیاز و فضای شما به اندازه دانستن حجم آب حائز اهمیت است. مخزن ذخیره آب با داشتن اطلاعات کافی از حجم و ابعاد مخزن آب پلی اتیلن می توانید به درستی و با خیال راحت هزینه کنید.

اما اگر هنوز از انتخاب خود مطمئن نیستید، می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. با دانستن نقشه خانه یا مکانی که به دنبال آن هستید، خوشحال خواهیم شد که بهترین مشاوره را به شما ارائه دهیم.





:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: