کاربرد تندیس بته جقه مینا کاری پرداز
نوشته شده توسط : b.gholami

تندیس بته جقه مینا کاری پرداز از منتوس اودیا میناسنتر هدیه ای از اصفهان است. از جمله هدایای ما، مجسمه مینا باعث خوشحالی شما عزیزان خواهد شد. مجسمه میناکاری پاک بته جگا یکی از محبوب ترین هدایای دست ساز اصفهان به شمار می رود.

کاربردهای مجسمه  میناکاری

مجسمه ها معمولا کاربردهای متفاوتی دارند. به مناسبت جشن ها، مراسم ها، سمینارها، به شرکت کنندگان برای قدردانی جوایزی اهدا می شود. به طور کلی طراحی و ساخت مجسمه نیاز به ذوق، خلاقیت و مهارت خاصی دارد. معمولاً از پلکسی، چوب، فلز و رزین برای ساخت مجسمه های مینا استفاده می شود. مجسمه خفاش مینا، مجسمه گلدان میناکاری شده در اندازه های مختلف، مجسمه های ترکیبی با بشقاب مینا از این نمونه ها هستند.

قیمت انواع مجسمه های میناکاری میناسنتر با توجه به سایز و متریال درج شده در آنها با امکان ساخت مجسمه با توجه به بودجه و مراسم و لوگوی شما تعیین می شود. برای مشاهده سایر نمونه ها و محصولات میناکاری با ما تماس بگیرید. زیبایی و کیفیت از ویژگی هنری این محصول زیباست.

ویژگی های مجسمه بته جقه میناکاری در اصفهان

مجسمه باته جهکه میناکاری
ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد
مناسب برای هدیه، تبلیغات، سازمان ها، دکوراسیون
مجسمه باته جقه مینا ترکیبی از چوب، آینه و بشقاب میناکاری شده است 
مجسمه میناکاری بته جگه با طرح میناکاری خانگی یکی از بهترین صنایع دستی استان اصفهان است که از ظرافت و کیفیت بالایی برخوردار است.

مجسمه باته جک میناکاری جنب شبکه اصفهان

مجسمه میناکاری بته جکه در کنار توری یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین مجسمه های میناکاری اصفهان است. دارای پایه مسی است که هنرمند روی آن به سبک مینا نقاشی کرده است و در وسط آن نقش ترنج قرار دارد.

این مجسمه میناکاری زیبا و به طور کلی کلیه اجناس میناکاری اصفهان ضد خش و قابل شستشو می باشد. با صرف هزینه اندک یک هدیه ارزشمند و زیبا انتخاب کنید. این مجسمه میناکاری شده یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی است. رنگ های به کار رفته در تولید این محصول هنری جلوه بسیار جذابی به آن بخشیده است.

چه مجسمه ای را برای هدیه انتخاب کنیم؟

اگر به فکر دادن یک هدیه ارزشمند بوده اید که علاوه بر زیبایی، ارزش هنری نیز داشته باشد. ما به شما یک مجسمه خفاش میناکاری شده را پیشنهاد می کنیم. در فروشگاه صنایع دستی میناسنتر اصفهان می توانید انواع صنایع دستی را پیدا و خریداری کنید.

به درخواست مشتری، عبارت مورد علاقه شما بر روی پلاک مجسمه مینا حک می شود. این مجسمه های میناکاری زیبا هدیه ای بسیار ارزشمند است. در بین ظروف بازار مینا اصفهان، این محصول می تواند عشق شما را به دوستانتان نشان دهد. جنس پلاک این مجسمه های بی نظیر از فلز مس است.





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: