سرویس چینی و کیفیت بشقاب و چنگال
نوشته شده توسط : b.gholami

این ظروف عبارتند از:

غذای سالاد: غذای سالاد یکی از 12 نوع غذایی است که تکمیل کننده سرویس غذاهای چینی است. ای ظروف از نظر ظاهری مدل های مختلفی دارد و بنا به سلیقه افراد در سایزهای مختلف تولید می شود. کاسه سالاد با کاسه سالاد متفاوت است و کاسه اصلی برای قرار دادن همه سالادها است.قیمت سرویس چینی 27 پارچه کلیک کنید

بشقاب شام

 بشقاب های شام همان طور که از نامشان پیداست، غذاهای مخصوص برای سرو غذای اصلی هستند. تعداد این غذاها معمولا بین 12 تا 18 عدد است و با توجه به سلیقه میزبانان انتخاب می شوند. توصیه می شود به اندازه کافی از این بشقاب ها استفاده کنید تا در آینده مجبور به خرید ظروف جداگانه نباشید. زیرا ظروف تکی هرگز شبیه ظروف اصلی نخواهند بود و این زیبایی سرویس شما را از بین می برد.خانه زرین ایران کلیک کنید.

نمک و فلفل دان 

ظروف چینی با نمک و فلفل دان تکمیل می شوند. این ظروف بسیار زیبا و کوچک هستند و معمولاً 6 تکه هستند. این ظروف دارای ظرفیت 55 سی سی می باشد. انتهای این نمکدان ها به خوبی محکم شده و از سرریز شدن نمک و فلفل جلوگیری می کند.

ظروف قندی: ظروف چینی دارای یک کاسه قند 330 سی سی است که جلوه زیبایی به ظروف چینی گرفته تا فنجان و قوری می بخشد. این گانداناها در محکمی دارند و از ورود حشرات مضر جلوگیری می کنند.
شکر: از این غذاها برای شیرین کردن چای و قهوه در وعده صبحانه نیز استفاده می شود. ظرفیت این ظرف حدود 300 سی سی می باشد.فروشگاه زرین





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: